Elektroniczna skrzynka podawcza - Komenda Powiatowa Policji w Lesku

Biuletyn Informacji Publicznej

Elektroniczna skrzynka podawcza

Komenda Powiatowa Policji w Lesku uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP, która umożliwia przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną.


Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym; Akceptowalne formaty załączników to:
•    DOC, RTF
•    XLS
•    CSV
•    TXT
•    GIF, TIF, BMP, JPG
•    PDF
•    ZIP

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość osobistego doręczania przez interesantów dokumentów do KPP:

Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Lesku
ul. Wincentego Pola 4
38-600 Lesko
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30

Dokumenty podpisane cyfrowo można doręczyć przy użyciu nośników umożliwiających zapis elektronicznego urzędowego poświadczenia odbioru (pendrive, CD-RW, dyskietka magnetyczna 3,5).

 

Metryczka

Data publikacji 04.03.2015
Data modyfikacji 03.02.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Lesku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
młodszy aspirant Katarzyna Fechner
Osoba udostępniająca informację:
młodszy aspirant Katarzyna Fechner KPP Lesko
Osoba modyfikująca informację:
Dorota Grochal
do góry